loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

آموزش جامع و تخصصی طراحی B2B

بازدید : 1741
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 11:22


در شرایطی که که تصمیم دارید تا پباده سازی نرم افزار خدماتی را استارت فرمائید و برای آغاز در گیر نقص‌ می‌باشند. ما درین نوشته‌علمی‌۸ مرحله را پیش روی شما قرار میدهیم تا با انجام این روند بتوانید یک نرم افزار چیره پباده سازی نمایید.

هشت برنامه از بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن های سفر
بازدید : 1340
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 11:22


اپلیکیشنامروزه نرم افزار‌های تلفن همراه تحت عنوان یکی‌از هدف‌ها اصلی برای بیزینس تبدیل گردیده اند و داشتن یک اپلیکیشن گوشی برای هر کسب و فعالیت ضروری محسوب میشود . با استعمال از نرم افزار میتوانید تولیدات و سرویس‌ها خویش را برای یوزرها به اشترک بگذارید و مدام در دسترس باشید . داشتن وبسایت‌ها برای دارندگان کسب و امور امری ضروری میباشد البته هیچ نمی‌توانند نیاز به تلفن همراه نرم افزار را مالامال نمایند. از مزایای داشتن یک گوشی نرم افزار خوب نسبت به وبسایت می‌شود به کارایی آفلاین نرم افزار‌ها، دسترسی شل خیس و سریع خیس و همینطور سرعت بالا آن اشاره نمود. طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد

طراحی اپلیکیشن خدماتی موفق
بازدید : 1240
پنجشنبه 14 اسفند 1398 زمان : 0:07

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد
تبلیغات جستجویی اپل (Apple Search Ads)
۱- دسته نهایی کلیک در اپل
اگر که استفاده کننده بر روی یک اطلاع رسانی از اپل کلیک نماید، البته نصبی رخداد نیفتد و بعداز مدتی، روی یک اطلاع رسانی کمپانی دیگری کلیک نماید و آن‌گاه، نرم افزار را نصب نماید، اپل نمی‌تواند تشخیص دهد که‌این نصب وابسته به تبلیغ کمپانی دیگر میباشد. همینطور، ممکن میباشد استفاده کننده بعداز کلیک روی اطلاع رسانی اپل، اپ را دانلود نماید، ولی گشوده نکند و بعد از مدتی دیگر، از روش کلیک روی یک تبلیغ دیگر، نرم افزار را گشوده نماید. در‌این حالت، ادجاست این نصب را به آخری کلیک اختصاص می‌دهد، در حالی که اپل، نصب را وابسته به خویش می‌داند.

توصیفی مختصر وجامع وکامل از رهبرمعظم انقلاب+تبیین جامع بیانیه گام دوم انقلاب
بازدید : 661
پنجشنبه 14 اسفند 1398 زمان : 7:27

طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد
دسترسی به خدمت‌های بیش تر یا این که مراقبت یوزرها بیشتر ؟
در بخش‌های آتی مشاهده خواهید کرد در فرآیند اولیه ساختن نرم افزار بایستی مشخص و معلوم کنیم که نرم افزار ما بر روی چه ورژن(‌هایی) از اندروید قابل انجام میباشد .
در شرایطی که یک نرم افزار سازگار با اندروید ورژن ۱٫۰ (سطح API 1) ساخته بشه بر موبایل‌های دارنده اندروید ۱ و کلیه ورژن‌های فراتر از اندروید۱ قابل انجام می‌باشد .(یعنی بر روی کلیه تلفن همراه‌های اندروید)
در حالتی‌که اپلیکیشنی برای اندروید ورژن ۲ ساخته بشه (سطح API 5) بر روی موبایل‌های دارنده اندروید ۲ و فراتر از ۲ قابل انجام می‌باشد البته بر روی تلفن همراه‌های دارنده اندروید ورژن پیشین از ۲ یعنی ورژن (۱ و ۱٫۱و ۱٫۵و .۱٫۶) یا این که در صورتی بخواهیم به سطح API بیان کنیم بر روی ورژن‌هایی از اندروید سطح API (1و۲و۳و۴) قابل انجام وجود ندارد.
از طرفی با ساختن نرم افزار برای اندروید با سطح API 5 (اندروید ۲٫۰)، تجهیزات بیش تری نسبت به ساختن نرم افزار برای اندروید‌هایِ با سطح API کمتر از ۵ دردسترس داریم.
هر چی که اپلیکیشنمون رو برای سطح‌های بالاتری از سیستم ادله اندروید ایجاد کنیم برای مثال اندروید ۵٫۰ از امکان‌های بیش تری برای ساختن اپلیکیشنمون برخوردار میشم اما از طرفی نرم افزار ما بر روی ورژن‌های کهن خیس از ورژن معین گردیده قابل انجام نمی‌باشد.

در خرید اینترنتی الکتروموتور چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟
بازدید : 735
سه شنبه 12 اسفند 1398 زمان : 22:22


مطلقا انجام این فعالیت برای وب سایت هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت که به صورت انقطاع قابل احتساب نخواهد بود. عموما موسسات متعددی وجود دارا‌هستند که طراحی وب سایت به یک سری گویش را انجام می‌دهند و هر کدام از طریق‌های خاصی این فعالیت را انجام خواهند اعطا کرد و با دقت به امکاناتی که به تارنما بیشتر میگردد و همینطور زمان وقتی را که برای انجام این عمل صرف شده‌است، جز مهم ترین فاکتورها در هزینه طراحی وب سایت یک سری زبانه هست. پباده سازی این جور از وب سایت‌ها همان طور که گفته شد یا این که از روش سیستم‌های مدیر محتوا و یا این که از روش برنامه نویسی انجام می‌گردد و حتما این دو نحوه با اعتنا به معیار اهمیت وبسایت از دید مدیریتی، امنیتی و ... مخارج خویش را دارا است. برهان دیگر در نرخ‌گذاری، چپ چین و یا این که راست چین بودن لهجه است. در حالتی‌که گویش متبوع به فارسی نزدیک باشد و نیاز به لایه‌های ظاهری بیشتری نداشته باشد، مسلما هزینه آن کمتر خواهد بود. لهجه عربی نسبت به لهجه انگلیسی برای وبسایت‌های به لهجه فارسی هزینه کمتری خواهد داشت. به صورت تقریبی می‌اقتدار اذعان کرد افزودن یک گویش دیگر به تارنما شما به صورت حدودی فی مابین 15 تا 35 درصد ارتقاء ارزش خواهد خورد.

مدل مانتو سال 99 ۲
بازدید : 1037
يکشنبه 10 اسفند 1398 زمان : 10:33

یک تصویر خوب تعدادی برابر بیش تر از یک پاراگراف خوب قادر است در ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد. با نگاهی به آمار و ارقام و توکل بر همین پاراگراف گرانبها در می‌یابیم که امروزه در دنیای دیجیتال مارکتینگ به کارگیری از تصاویر و کلیپ‌ها رده ویژه‌‌‌ای دارا‌هستند. درین نوشته‌ی علمی‌میخواهیم در رابطه با نرم افزار کانال اجتماعی پینترست که یک نرم افزار عکس محور میباشد حرف کنیم.

تلخ است؛ اگر که بتوانی

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 289
  • بازدید کننده امروز : 288
  • باردید دیروز : 156
  • بازدید کننده دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1618
  • بازدید ماه : 5688
  • بازدید سال : 10556
  • بازدید کلی : 15363
  • کدهای اختصاصی